Wie een vakdiploma vervoer wil halen om daarmee een Vervoervergunning
aan te vragen kan het beste aankloppen bij de specialisten van het Transport
& Logistiek Evolutie Centrum. Zij streven naar een optimale begeleiding van
de klanten die succesvol in hun toekomst willen investeren. TLEC zorgt
dat u klaar bent om in te spelen op kansen die zich morgen voordoen. U hoort het
al: in TLEC vindt u de juiste partner in de vervoerswereld. Zij richten ons op de
kern van de zaak en dat is het verzorgen van cursussen voor bekwaamheid om de vervoerverguning te verkrijgen.
Als het gaat om het behalen van een vakbekwaamheidsdiploma om een straks
een Vervoervergunning aan te vragen staan de medewerkers van TLEC voor u klaar.
De kracht zit in het gegeven dat zij niet allerlei cursussen en opleidingen in
één pakket aanbieden. TLEC werkt dan ook samen met diverse organisaties, die
beschikken allemaal over hun eigen kernkracht. Op deze manier is TLEC groot
geworden door klein te blijven. Bij hen is persoonlijke aandacht gewaarborgd
omdat de lessen in kleine groepen worden gegeven.
Wilt u precies weten hoe u via
TLEC uw vakdiploma vervoer behaalt? Kijk dan eens verder op de website www.tlec.nl en ontdek wat
wij allemaal voor u kunnen betekenen.
Bij TLEC haal je het ondernemersdiploma of vakdiploma voor het beroepsvervoer flexibel en zeker.
DE VAKBEKWAAMHEID IS AAN TE TONEN DOOR HET KUNNEN OVERLEGGEN VAN HET ZOGENAAMD GETUIGSCHRIFT BEROEPSGOEDERENVERVOER, WAARVOOR WIJ DE CURSUS ORGANISEREN. EN HET EXAMEN DOET BIJ CCV
Gaat de vergunningsplicht van 500 kg laadvermogen naar 0 kg laadvermogen in Nederland. In het sociaal akkoord 2013 heeft men dit opgenomen en aan de regering aangeboden. Dit zou dan gaan betekenen dat niet alleen de transportondernemer een vergunning nodig heeft, maar ook de koeriersbedrijven. Het kan dus verstandig zijn om nu al te zorgen voor je vakbekwaamheid transport ondernemer diploma.
De Stichting van de Arbeid is van mening dat verdere liberalisering van de Europese transportmarkt op dit moment ongewenst is en dat de Nederlandse regering dit in het kader van overleg over de cabotagewetgeving zou moeten betrekken. Er is een eenduidige interpretatie nodig van alle voor de transportsector relevante wet- en regelgeving, waaronder de cabotagewetgeving. De Stichting vraagt het kabinet de volgende punten te realiseren:
Om de naleving en handhaving van de specifiek voor de transportsector gel- den wet- en regelgeving te bevorderen, wordt de samenwerking tussen alle betrokken inspectiediensten, alsmede de Landelijke Eenheid van de Nationale Politie versterkt.
Bij de aanpak van schijnzelfstandigheid wordt de werkingssfeer van de Wet Wegvervoer Goederen (WWG) uitgebreid, waarbij het laadvermogen dat bepalend is voor de noodzaak van een vergunning wordt verlaagd van 500 naar 0 kg.
De Stichting van de Arbeid dringt aan op afspraken over minimale voorwaar- den waaraan uitzendbureaus moeten voldoen en waarop zij worden getoetst voorr de afgifte van een aanwijzingsbeschikking in het kader van de Wet Wegvervoer Goederen.